【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

64歲家燕姐扮失魂小倩 蕭正楠爭住咀

發佈時間: 2014/09/30

薛家燕在無綫新劇中飾演經典電影角色「聶小倩」,與蕭正楠扮演的「寧采臣」飾演一對歡喜冤家,蕭正楠面對64歲的家燕姐坦言很想跟她拍接吻戲,大搞噱頭。

薛家燕昨日與蕭正楠、湯盈盈及滕麗名等出席新劇《倩女失魂》開鏡拜神,一身白衣飄逸女鬼造型現身的家燕姐,透露劇中在死後要向恩公寧采臣報恩,而該劇是賀歲片,所以充滿搞笑成分。至於蕭正楠在劇中與吳若希是一對,問他可有親熱戲?他直言:「未出劇本,古裝好難好親熱,可能浸水桶,但我想同家燕姐咀多啲,咁樣先夠爆。」至於是否需要跟女友黃翠如報案?蕭正楠表示:「唔使,拍戲啫,大家明。」

唔驚黃翠如呷醋

而家燕姐則自爆最初接到劇本時,還以為是飾演誰人的母親,後來才知道要做聶小倩,家燕姐表示:「故事講我死時才16歲,但死後一直以為自己仍是16歲,見到寧采臣嗒晒糖,仲要扮到成個少女咁。」她笑言:「呢個角色好啱我做,因為我嘅心態係一個少女。」

被問到蕭正楠表示想與她演親熱戲,家燕姐笑言:「我都想咀佢呀,可能會傳緋聞添,因為我鍾意後生嘅男仔。(唔怕黃翠如呷醋?)我都想認識佢。不過如果我呢個年紀都吸引到年輕後生仔,咁佢應該跟我學下嘢。」

採訪:林常恩

攝影(部分):Lego

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏