【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

相隔4年男神回歸舞台劇 劇迷儲定錢睇子華法拉纏綿曖昧

發佈時間: 2016/04/28

「大眾男神」、「香港棟篤笑始祖」黃子華,千呼萬喚,又來了!子華昨日在fb個人專頁上載一段影片,宣布跟「高登女神」陳法拉演出舞台劇,大批引頸以待的粉絲即瘋狂追問詳情,更有粉絲留言要儲定錢撲飛。今次「子華神」強勢回歸,外間反應非常熱烈,大批粉絲話要mark實公開售票日期,就知男神魅力沒法擋。

子華繼12年演出舞台劇《野豬》後,不少粉絲都期待他再有新搞作,昨日終於傳來好消息,他將再演舞台劇。子華前晚已在fb個人專頁故作神秘:「聽日有嘢睇!」搞到粉絲議論紛紛,吊咗成晚癮,子華昨日終於上載一條一分鐘的預告片,原來係公告天下佢同陳法拉一齊演舞台劇。

暫定開18場

片中一開始就見到法拉,子華旁白:「佢係我老婆請嘅。」法拉則表示子華是她的舊老闆,又指第一眼看見子華就知道大家有啲嘢,意味兩人在劇中有曖昧關係;之後畫面轉到子華:「我老婆死咗,佢就反而走咗。不負責任。」法拉就話自己不想再見到對方,又指一切已經不同了,但子華沒有放棄:「佢唔喺度,我搵佢囉,我要一個交代、一個說法!」影片來到這兒便完結,為舞台劇留下伏綫。預告片上載短短一日,超過六萬次瀏覽,認真厲害。

其實子華和法拉去年曾合作演出電影《神秘寶藏》,由陳嘉上和鄭中基聯合執導,但電影至今仍未上映,不過無論如何,男神配女神這個組合已經夠晒噱頭。雖然子華上載的影片沒有透露舞台劇上演日期及地點,但昨日有消息傳出公演日期由7月1日至21日,逢周一停休,暫定演出18場,地點在灣仔演藝學院歌劇院,票價最高$880。以子華今時今日的地位,大批網民已計劃四出撲飛,有粉絲話已經等唔切好想睇。

子華今次棄棟篤笑轉戰舞台劇,原來是有段古,話說上周一,子華上過蕭若元的網台節目,他表示現今的香港社會已令他笑不出,本來想今年搞棟篤笑,但對香港前景太悲觀,所以度不出笑話,子華說:「我喺香港好多年,係一個地道香港仔,香港由一個我認識的香港,發展成今日的香港,我點能夠說一個香港的故事,再做一次棟篤笑。喺一個咁嘅狀況,我諗好多嘢已經笑唔出,唔知點笑。」

撰文:Pat、Iris、Steven

協力:采兒

編輯:黃寶恩

插圖:何樂

設計:鄧俊明