黛安
黛安

旅遊達人唔旅行 現身《U周刊》頒獎禮

發佈時間: 2014/10/23

旅遊達人唔旅行 現身《U周刊》頒獎禮

昨日在海港城買化粧品,竟被黛安遇見多位旅遊達人。泰國通胡慧冲、日本通陳俊偉、潮流旅人杜如風、識玩又識化粧的Rick Chin、日本村姑林慧美等,因乜事呢班旅遊達人唔去旅行,仲一次過返晒香港?之唔係為咗出席旅遊雜誌《U周刊》的第二屆旅遊大獎頒獎禮囉!認真畀面!

三度蟬聯最佳旅遊雜誌

除他們之外,多家旅行社及航空公司高層都有赴會,見咁齊人,黛安亦忍唔住去湊熱鬧。聽經濟日報集團董事總經理麥華章講,今年九歲的《U周刊》,之前曾三度獲權威廣告及市務月刊《Marketing Magazine》,選為「本地最佳旅遊雜誌」第一位。

黛安本身都是《U周刊》的粉絲,經常跟住雜誌介紹四圍玩。麥社長笑言,《U周刊》的讀者普遍與黛安一樣,是20至44歲的中產女性,總讀者人數高達44萬;其Facebook專頁一樣人氣爆燈,足足有36萬名粉絲咁多,冠絕全港所有雜誌。難怪咁多公司鍾意在《U周刊》落廣告,因為真係好多人睇。此外,《U周刊》同讀者的互動性亦好高,好似昨日旅遊大獎的63個獎項得主,全由逾十萬名讀者一人一票選出,極具認受性。

有別於一般的頒獎禮,昨日《U周刊》的同事將會場布置成嘉年華會一樣,黛安尤其鍾意那個擺滿飛機、行李箱、相機等造型波板糖的Candy Corner;入口處又設置兩本高達兩米的巨型《U周刊》,畀嘉賓走入去做「封面男女」拍照留念,好有心思呢!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場