黛安
黛安

去皇室堡抱抱My Melody

發佈時間: 2015/08/03

去皇室堡抱抱My Melody

Sanrio今年真的很多活動,前兩日行街,黛安見到有的士車身貼上可愛的卡通人物My Melody同Little Twin Stars。原來是兩款卡通40周年活動之一,皇室堡同快的合作,幫的士「換新衫」,即日起到8月底在全港巡遊,不知粉絲們捕捉到嗎?

搵齊3個商場影相位

同公關老友傾開至知,原來銅鑼灣三個商場皇室堡、銅鑼灣地帶及東角Laforet,今個暑假分別打造了「花園派對」、「花圃慶典」及「生日舞會」主題裝置兩款卡通慶祝,其中皇室堡特別開設40周年限定店,搜羅了各款獨家產品,好似頸鏈、手鏈、鎖匙扣、T-shirt同環保袋等等,總之梗有一款會是心頭好咁話,睇嚟粉絲荷包要帶足彈藥至得!

Shopping之餘,點少得同心愛卡通影番輯靚相?三個商場各有不同影相位,好似皇室堡的秘密花園,有齊My Melody同佢嘅好朋友;東角Laforet的三米高星光蛋糕舞台就有着住晚禮服的Kiki同Lala。同大型布置影相覺得唔夠喉?今個星期六下午仲有個特別環節,分別是「My Melody抱抱會」同「Little Twin Stars抱抱會」,大會當日下午一時會派發「拍照證」,每場名額30個,粉絲要把握機會喇!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場