【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

$170冧掂鄧麗欣 小方炮製暖粒粒聖誕

發佈時間: 2014/11/24

方力申、鄧麗欣(Stephy)拍拖多年,他倆在人前人後也恩愛非常,即使各自出席活動,每當提起對方總會甜絲絲。小方昨天出席香港紅十字會義賣活動時,自爆未補買生日禮物給女友,打趣表示等到聖誕節一次過送暖手包給她。

方力申昨天以榮譽大使身份出席《香港紅十字會愛心相連大行動》籌款活動,並即場義賣迪迪熊雨傘及暖手包,吸引不少市民搶購,相當成功,小方更答應即場與捐款者合照留念。

聖誕將至,問他怎樣與Stephy慶祝?小方透露12月中到北京拍攝一部驚慄片,相信未能留港過聖誕節。Stephy會否飛往北京?小方說:「佢都好忙呀,未知係咪可以一齊過聖誕,可能會提早慶祝。(買咗聖誕禮物未?)連佢(上月)嘅生日禮物都未買,聖誕要送番,或者送迪迪熊暖手包同把遮,170蚊就搞掂!」

嘲女友是三級女星

小方身為紅十字會大使,歷年來捐血次數有幾多?他坦言:「五隻手指數得晒,因為我成日食藥,只要有食過藥就唔可以捐血,當然可以的話我會盡量去做,始終O型血可以幫助更多人。(會否約埋Stephy捐血?)有呀,其實我哋曾經一齊幫紅十字會拍宣傳片。」不過,身形健碩的他見血就暈,小方笑謂:「我唔係怕血,不過發生意外見到血就會暈囉。以前游水見到隊友撞傷流血都好驚,捐血望住成包血就無問題。」

此外,Stephy早前為新歌《戒心》拍攝MV,歌詞講她殺死男友,小方聞言後即失笑,又苦笑謂:「我好健康,都係宣傳番啲健康嘢啦。」有指MV相當血腥,已被評為三級,但小方未睇過,他笑稱女友做了三級女星。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明